preloader


  

Aktuality

Návrhy pro participativní rozpočet 2025 (vloženo: 12. 2. 2024)


Se začátkem Února na také začalo období pro podání návrhu pro participativní rozpočet na rok 2025. Zastupitelstvo obce schválilo na svém jednání dne 12.6.2023 „Zásady participativního rozpočtu obce Dobrá“, kterými se tento proces řídí. Participativní rozpočtování je postup, kdy občané mohou vstoupit do rozpočtového procesu a ovlivnit tak, na co budou vynaloženy veřejné finance. Občané tak mohou rozhodovat o části peněz z obecního rozpočtu společně se svými volenými zastupiteli. Jednotlivé návrhy musí splňovat náležitosti dle zásad participativního rozpočtu, z nich nejdůležitější je finanční limit, který činí 1 mil. Kč bez DPH.

 

Termín pro přijímání návrhů je od 1.2.2024 do 31.3.2024.

 

Následně budou tyto návrhy formálně zkontrolovány a vyhodnoceny, zda splňují veškeré náležitosti. Poté budou úspěšné návrhy představeny veřejnosti a následně proběhne hlasování občanů, které určí vítězný projekt(y) a pořadí ostatních. Realizovat bude možno maximálně tři návrhy dle pořadí z hlasování, a pouze tehdy, když v součtu opět nepřesáhnou 1 mil. Kč bez DPH.

 

Veškeré podrobnosti, zásady a potřebné přílohy jsou k dispozici: https://www.dobra.cz/obecni-urad/dokumenty-ke-stazeni/participativni-rozpocet/

Pokud si nejste jisti co vše je potřeba k návrhu připravit, případně nevíte jak na to, nebojte se na nás obrátit, rádi Vám poradíme jak na přípravu podkladů pro návrh, a pokud bude potřeba určitě Vám pomůžeme.

Pavel Peterek, místostarosta

Marcela Kolková, vedoucí finančního odboru


OBECNÍ ÚŘAD:
DOBRÁ č.p. 230, 739 51 Dobrá

TELEFON:
+420 558 641 491

E-MAIL:
oudobra@dobra.cz

ÚŘEDNÍ HODINY:
pondělí, středa 8:00-12:00, 12:30-17:00

Starší verze webu:
old.dobra.cz

 

Počasí v regionu


 
  © 2011-2022 Obec Dobrá   |   realizace nextWEB 

 





Obecní informace
ve vašem telefonu

Home  
Archiv