preloader


  

Aktuality

Finanční úřad F-M informuje (vloženo: 23. 1. 2021)


Vážení občané,

 

s politováním jsem nucen Vám oznámit, že s ohledem na současnou nepříznivou personální situaci u nás na úřadě (pracovní neschopnosti), a také na vyhlášený 5. stupeň protiepidemického systému, jsme nuceni odvolat konzultační den k dani z nemovitých věcí pro občany Vaší obce, který byl naplánován na 25.01.2021.

 

Občané se však nemusí obávat nedodržení termínu pro podání přiznání k dani z nemovitých věcí, jelikož rozhodnutím ministryně financí o prominutí příslušenství daně byla vzhledem k současné pandemii prominuta pokuta za opožděné podání přiznání k dani z nemovitých věcí na zdaňovací období roku 2021, za podmínky, že k podání daňového přiznání dojde nejpozději do 01.04.2021. To ale neplatí v situaci, kdy vlastník přiznává spoluvlastnický podíl na nemovité věci, zde je termín 01.02.2021 nutno dodržet.

 

Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště ve Frýdku-Místku v reakci na aktuální epidemickou situaci a omezené úřední hodiny zřídil pro poplatníky daně z nemovitých věcí v budově územního pracoviště na adrese Na Poříčí 3208, Frýdek-Místek místnost v 1. NP (za daňovou pokladnou) pro případnou výpomoc s vyplněním daňového přiznání, a to v pondělí a středu od 8:00 hod. do 16:30 hod. (po dohodě se správcem daně lze i v neúřední den).

 

Omlouváme se za komplikace.

 

 

S přáním příjemného dne

 

Ing. Petr Marek

ředitel odboru majetkových daní

a zástupce ředitele sekce

Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj

Územní pracoviště ve Frýdku-Místku

Na Poříčí 3208, 738 01 Frýdek-Místek

 


OBECNÍ ÚŘAD:
DOBRÁ č.p. 230, 739 51 Dobrá

TELEFON:
+420 558 641 491

E-MAIL:
oudobra@dobra.cz

ÚŘEDNÍ HODINY:
pondělí, středa 8:00-12:00, 12:30-17:00

Starší verze webu:
old.dobra.cz

 

Počasí v regionu


 
  © 2011-2022 Obec Dobrá   |   realizace nextWEB 

 





Obecní informace
ve vašem telefonu

Home  
Archiv